My hart is in Namibie

Daardie wye, droë stuk land, het my hart heeltemal gesteel. Ons het nou al heelwat van dié wêreld gesien en gaan nie rus voor ons nie omtrent alles wat daar is meegemaak het nie. Verlede jaar het ons Kaokoland gefynkam en dit was ‘n wonderlike ervaring, wat ‘n mens vir niemand kan oorvertel nie.

Ons is besig om voor te berei vir ons volgende toer wat môre begin! Ons gaan bo na die Noorde. Ons eerste besoekpunt is Khaudum, ‘n wildernisarea, waar ons veral gaan soek na die bedreigde Swart-wit-pense en Bastergemsbokke. Manlief gaan hulle skiet..met sy kamera en ek gaan net kyk! Hierdie geweste is bekend vir sy dik sand en moeilik rybare paaie. Ons het egter ‘n ervare gids, wat elke klip in Namibië al meer as tweekeer omgedraai het! Ons was verlede jaar saam met hom en het volle vertroue in sy vaardigheid.

Daarna gaan ons na die Caprivi en Popa Falls.Oral gaan ons maar tent opslaan en met ons eie water regkom. Dis wat dit so lekker maak. Ek los my horlosie, ringe, kamme, pommades en “make-up” alles by die huis. Tydens so ‘n toer, sluit ek my af van die buitewêreld en al die dinge wat “saak” maak. 

Dis die wonderlikste kopskoonmaak wat enige mens kan kry!

Sal meer vertel as ons terug is.  

2 thoughts on “My hart is in Namibie”

Lewer kommentaar

