Laaste huldeblyk

Pa, Oupa, ons het jou vanoggend gegroet. Die afgelope drie weke was aaklig, maar nou is jy rustig waar jy hoort..weg van pyn en ellende.

Jy was ‘n wonderlike mens en toe jou seuns en kleinkinders vanoggend aan jou hulde gebring het, het die verlies van Pa weer diep in my hart ingesny!

Nog nooit het ek kleinkinders gesien, wat so hartseer oor ‘n oupa is nie. Hulle rou snikke het my totaal uitgeboul. Die herinneringe wat hulle opgehaal het, het almal se harte geroer.

Ek is bly ek kon vir Pa die stukkie voorlees wat ek dieselfde nag net na Pa se afsterwe geskryf het. Dit was baie moeilik, maar nadat dit verby was, het ek so verlig gevoel en rustig geraak oor alles.

Nou lê die leegheid voor en Kersdag sal ons Pa se vrolike laggie mis. Gelukkig verstaan ons dat tyd die wonde genees, maar die herinneringe sal vir ewig bly.

Liefde,

Jou skoondogter, wat eintlik jou dogter was.

Lewer kommentaar

