Wanneer moet mens ingryp?

Gister betrap ek buurman se Maine Coon,besig om ‘n kat-en-muisspeletjie met ‘n arme rooiborsduifie te speel.Woedend storm ek op hom af en gryp die voëltjie.Die arme dingetjie se stertvere is omtrent almal uitgepluk en in sy borskas is ‘n gapende wond.

Wat nou gemaak?Ek maak die geskokte geveerdetjie gemaklik op ‘n sagte lappie in ‘n ou roomysbak.Later probeer ek bietjie water in sy bekkie drup,maar niks help nie.Die heelnag slaap hy langs my bed en ek droom selfs dat hy môre-oggend lustig op die grasperk saadjies pik en daarna wegvlieg.

Vanoggend is hy baie swakker en ek oorweeg dit om sy nekkie vinnig en pynloos om te draai.Ek kry dit nie reg nie en hou hom maar verder rustig en gemaklik.

Eintlik moes ek die kat gelos het,dan was die arme duifie lankal uit sy ellende verlos.

Ek en my simpel geaardheid!

22 thoughts on “Wanneer moet mens ingryp?”

  1. Ons bure het twee skaapooie.die een het ‘n 2ling van so 3 weke oud. die ander se lammetjie is Sondagnag gebore. Gisteraand het die man hom begrawe. Lammetjie het die hele nag gemêê sonder dat die eienaar ingegryp het – hoekom weet ek nie.Kry die arme ou ooi so jammer wat nog bly roep het

    Like

  2. Jys heeltemal reg my liefie.Dis hoekom ek so mal is oor jou.Jy bring hooghartige mense soos ek terug aarde toe.Dankie vir jou baie positiewe inset.

    Like

  3. Jy moet ‘n klokkie om jou kietsie se nek bind, want dan kan die voëltjies hom hoor aankom en moet hy maar sy Pampers vreet. 😉

    Like

  4. Ek hoef nie te kruip vir “approval” nie,ek het genoeg ondersteuners hier.Terloops die goeie Engelse woord vir “approval”is erkenning.

    Like

  5. Ek moet ook maar gereeld met my kat baklei – sit jy ‘n klokkie aan sal sy sorg dat sy hom op een of ander manier af kry

    Like

Leave a Reply

