Seekoeistreke

In ‘n baie vlak, amper droë Shumbadam in die Hwange Nasionalepark (Zimbabwe)

leef hierdie seekoei op die grens van die dood.Bedags steek sy rug heeltemal uit die water.

Ons het hom aanvanklik nie raakgesien nie,want hy lyk soos ‘n moddereiland.Selfs die voëls

sit op hom!Sy geheim vir oorlewing, is dat hy homself gedurig met ‘n modderlaag bedek.

Kostelik om die logge dier te sien modderbad!

Rol lekker op my rug!

Nog so ‘n bietjie..

Aaah,lekker!Salige koeligheid!

Nou bietjie my kinnebak skuur op die boomstomp.So ‘n droë stoppelbaard kan vreeslik jeuk!

Net gou bietjie keel skoonmaak voor ek die bos instap vir die nag se ete van dor gras!

Almal beny my modderpak!Kyk hoe blink ek in die laatmiddagson!

26 thoughts on “Seekoeistreke”

Leave a Reply

