Truspieël

Die lewe is soos ‘n truspieël. Wanneer ‘n mens terugkyk, kry dit wat agter lê, weer helder betekenis en kan ‘n mens ‘n sinvolle verband met die hede vorm.

Al is gebeure wat agter jou lê soms soos ‘n voortstormende vragmotor, kan jy nogtans daarby verby ry en net die helder mooi oomblikke in jou gedagtes vaspen.

Die afgelope jaar was vir my so. Ek blog presies ‘n jaar en in hierdie tyd het baie bloggers vir my helderblou oomblikke gebring!Dankie daarvoor.Ek is nie besig om afskeid te neem nie,maar berei my tog voor vir die verandering wat ons in die gesig staar.

Miskien moet ons ook die geheimsinnige vragmotor van verandering verbygaan en mekaar in vernuwende omstandighede maklik met ons verlede op LitNet verbind! 

17 thoughts on “Truspieël”

  1. Was verveeld op die lang pad,toe oorval die idee my!Moes ‘n hele paar neem,regte tydsberekening net as ons amper verby is.Nogal ‘n lekker speletjie gewees.Ek het toe eers besef hoe baie vragmotors op die pad is.Plaas bietjie joune ook.Sal lekker wees om te sien!

    Like

Lewer kommentaar

