Optrede kring uit

Maandag was blou.Ek moes my tuinier na ‘n ander kliniek toe neem om daar te herregistreer,nadat die vorige privaatgesubsidieerde kliniek bankrot gespeel het,weens wanbestuur!

‘n Maand gelede het ons met die privaatkliniek se oorplasingsbief na ons dorpskliniek in Benoni gegaan om daar vir hom ‘n leer oop te maak.Toe se die dame daar,hy het mos nou medisyne gekry en hy moet maar eers oor ‘n maand kom,dan registreer sy hom.Verlede Woensdag gaan hy toe op sy eie en einste dame stuur hom weg en se hy moet na Boksburg se kliniek gaan.Ek was woedend,want dit is ver en sy het dan laas gese hy kan daar inval.

Nietemin,ons ry toe Boksburg toe.Buite die stadsentrum,klim jy oor maande se gemors en ek is toe al klaar opgeklits!Dis dan nou die sitkamer van jou dorp wat so lyk.In die kliniek sit honderde verwese mense en daar is ‘n piepklein ruitjie waar jy aanmeld.Dit sit op die swakste plek moontlik,want jy moet tussen die stoele en sittendes deurvleg om daar te kom.Ek gee toe die nodige papiere in,verduidelik my storie en toe ek ‘n afskrif van tuinier se ID gee,word ek ingelig die oorspronklike is nodig.Ek het vir hom vooraf gese hy moet sy ID saambring,maar toe hy vergeet,het ek ‘n afskrif wat ek gehad het,saam gebring.

Ek vra toe vir die dame of die afskrif nie reg is nie en sy spin ‘n lang storie,waarna ek nie eers behoorlik geluister het nie,want toe verloor ek dit heeltemal.Ek moet eerlik se ek verloor nooit my humeur in die openbaar nie en ek is altyd rustig en geduldig,maar iets buite myself het net die vark in my losgemaak!Dametjie seg toe ek moet kalmeer,anders help sy my nie.Gelukkig was dit ‘n blanke,anders was ek sekerlik vir rassisme aangekla!Ek het vreeslik verskoning gevra en sy stel toe voor dat ek weer Benoni toe gaan,want hulle moet Jakob (skuilnaam) daar toelaat,want dis waar hy woon en werk.Gewapen met haar naam en telefoonnommer is ons weer vort Benoni-kliniek toe.Sy het gese dat hulle haar moet bel as daar enige nonsens is.

By Benoni-kliniek sit ons in geen lang ry nie,kom gou by die venster waar ons moet aanmeld en sonder enige storie(nie eers die ID was nodig nie)word ‘n leer oopgemaak en Jakob kan in die tou gaan sit en wag vir sy medisyne!Hy lig my toe in dat dit die vrou in die ander glashokkie is,wat hom weggestuur het,dieselfde een wat daardie dag te lui was om hom te registreer toe ek saam met hom gegaan het!

Haar optrede (luiheid om ‘n leer oop te maak),het veroorsaak:1.Ons het ‘n maand gelede petrol uitgery om daar te kom..onnodig!2.Jakob het treingeld en sy tyd gemors om verlede week daar te kom.3.Ons het petrol en tyd spandeer om by Boksburgkliniek te kom.4.Ek het my soos ‘n vark gedra en heeldag ‘n kopseer gehad en my dood geskaam vir myself! 5.Ons moes weer Benoni toe ry..weer brandstof!

Daai antie kan bly wees dat ons nie weer by haar venstertjie beland het nie..ek was lus vir oorlog!

(Skuus,ek kon nie my kappies en deeltekens regkry nie.Het iemand raad?)

7 thoughts on “Optrede kring uit”

  1. Ek voel saam met jou. Ek sou myself nog erger gedra het en weet jy wat, ek sou nie eers n hel omgegee het daaroor nie. Ek kan slegtigeid nie verdra nie.

    Like

  2. As genoeg mense ‘n briefie skryf en haar by die naam noem, sal daar op die lang duur wel iets van kom, jy is waarskynlik nie die enigste een met die ervaring nie.

    Like

Leave a Reply

